ponedeljek, 5. september 2011

Łaiik / Komment?? :$ :**

Obstajajo stvari v življenju, ki me motijo! Recimo, ko mi včasih vjutro leta okrog glave kak komar/muha in se mi ne da vstat in vbit gamat!

Al pa, če se slika fant/punca napou gola, in zraun napiše: debel/a, vem.. Al pa neki. Glih tuk, da jim drugi lahk ego zvišujejo s komenti: šmexii, kjuti :*, najlepši/najlepša <3 in podobno.

AL PA, ČE vidim na fejsu objavljeno novo fotografijo, kjer še zraven piše: Łaiik / komment?? :$ <3 :* ;)) -->; pa še taužnt smajlijev, srčkou ipd!!!

Enkrat (3x) sm pa celo zasledila, da je ena napisala: Imaš 2 sekundi. 1. da klikneš na povezavo, 2. da stisneš -všeč mi je-.... In pol si lajk - WTF?!



Kaj praviste na to? Praviste. Zakaj praviste?! Zakaj ni pravite? Zakaj, zakaj ni povsod pravite? Kak praviste, pizda?! Praviste.. [Luka Marčetič]

Vem da je tam tipka lajk. In jo bom kliknla, če mi bo slika všeč! In ne me prosit za te kurčeve lajke in komentarje! Če pa slučajn kdo komentira: grd/a si (ok, ta primer je bol tak.. Pa vseeno. Pač neki slabiga), ti takoj nazaj nabije: če ti kej ne paše, spizdi stran. In seveda 435 taužnt kletvic in žaljivk zraun! Da krepneš :)

Drugo je, če rabiš lajke za kakšno nagradno igro al pa kej. :D
Ok, pol maš pa še take, da ti napišejo: ne lajki povezave, ampak sliko. -__- Ne bom sploh komentirala tega!

Pa nevem kulk folka 96' letnik in mlajš me dodaja ej. Pa tiste punce.. To je za crknt.. Kira stanja, faaak O.o Al hitr rešim stvar. Profil - ni prijatelj - klik! Še najjačji je pa tist formspring al ka je že.. Haha, ko skos na fejsu prosi za vprašanja, pol se pa skos tam neki kregajo :'D pa zmerjajo pa te fore, haha :D svašta! :) Zdj pa dost mojega morenja, dost! Da ne bote zdolgočaseni šli iz mojega bloga, vam prilagam video z besedilom! KŁIK :)


---
Ja, ja.. Ni panike.. hahahha, ja ja.. Včeri?! itak, itak. Sam ne vem še točno kdaj moram pogŁedat na uro. mmm
(išče uro).. PokŁičem te nazaj!

(Zaslajda stou čez celo sobo) Stefan zdej pa tko. Mal prej sem se pogovarjau po telefonu in sem se hotu nekej zment. Grem pogledat na uro, in opazim da je ni. Mal pomislim, in se spomnem, da je js nisem premiku. tam je bla vedno, na mizi. in je vedno tam. maš kej za povedat?!
Ne?!
Lej, jutr je bla še tam. js nočem vedet ka si ti z njo delau in ka si ti z njo hotu delat, ampak js morem vedet kolk je ura! lej nisem ti jes vzeu ure, okej?! nisem biu niti juter tam niti dans. vsekakor pa nisem misliu jet niti včeraj. sploh nevem ka bom tam. nisem vzel tvojo uro, pizda.
Počak tuki! (Gre do Štefanove sobe) Pizdu materno.. Eeej, Štefan, ka je zdej?!
Ej, živjo. ma mal pišem tuki v programu za pisanje besedil.
hhhjahaha, uro! da si mi takoj dau! uro?! ura! rabim svojo uro! hočem svojo uro, ker moram pogledat kok je ura. morem vedet kok je ura in rabim svojo uro, da pogledam kuk je ura na uri. (zaškriple stol) Jutr sm ti vrno. Nisi ti men jutr neč vrno, veš. Hitr mi povej kje je moja ura. Ne, js točn vem, da sm ti jo dau v roke. (prikaz menjave ure)
Mogoč maš prau, počak tuki! (hodi nazaj do Stefana) pizdu materno..
hehej, najdu sem jo.
No vidiš. Sanji! že veš kje je moja ura? Lejga, če nisem vzeu tvojo uro, sploh nevem kak zgleda!
Štefan mi je reko, da mi jo je jutr vrno, sam se jes ne spomnem. Veš kej o tem?

Ne.
(Išče po žepi)
Sam jo je res Štefan jutr vrno.
Misliš včeri?! Ja, hahahah,
hahaha, hahahaha...! :D


Upam, da niste bral tega besedila, ampak da ste gledal video!
Ajde Zoka, magla!

Nč, zdej pa grem js - neki spit. Cedevito al neki. Grem si nardit cedevito! :)

P.s.: komentirajte, lajkajte - če je možno :** <3

Zdej pa: Odstrani se pošast! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar