nedelja, 4. september 2011

Summer 2011



Pozdravljeni jutjuberji!... Jutub?! jutjub?! Kakorkoli, nehi mi morit, jebi se!... Hecam se, rada te mam ;)

[Luka Marčetič]

Ker sem naredila nov blog (ker se v starega ne morm prjaut O.o), sem mogla nardit ta spešl kratki "intro", za katerega sem rabila 2-3 tedne! -> šala mala.

Torej. Prijateljica me že neki časa prosi, da bi napisala kakšno objavo. Le zakaj?! Mi je čisto jasno - danes sem spet brala svoje stare poste. Za crknt! :D


Tako. Počitnice so minile extra prehitro. Za začetek: Brežice, Moje Mesto! S Primožom (Kozmusom) sma prodajala majce za samo 10€! Mela sma tut akcijo: 2 maijce za 20€. Se splača! ;)
Drugi dan, torej v soboto, je blo opasno. Tequile so nardile svoje. Glih tuk, da sem kurbija zgubila (Samsung - telefon!). Kak zakon, zgubila sem ga tik pred morjem.


Par dni kasneje smo šle s prijateljicami preko agencije Jupiter na Pag - Zrće ;) Blo je noro dobro! Šla bi takoj nazaj :)
Par dni po Pagu smo šli z godbo in mažoretkami v Srbijo. Na nek karneval al neki, ka jes vem.. Tut tam je blo kul! Še kupl smo si specialne špegle (rolete). Ftrgavajo ej!

Hmm.. pol se neki vmes (po Srbiji) sploh ne spomnem ka se je dogajal (?!).



No ja. Pol je pa pršo spet tist naš tedn =) Ko greta ati in mami na morje --> to se tražii čez celo leto! :D

Že drugo leto zapored smo imele Ladies night.
Zasedba: Nadja Cverle, Katja Bogovič. Anja Bogovič, Loriana Bogovič, Elena Jurman, Lea Jurečič (nevem, če poznate.. )


Punce si znamo napraut fešto, ni kej :) Šle smo tut u Brestanco na Hawaii party :) Trgalo je ej! Ma kaj trgalo, ftrgavalo!
Folka tuk, da si komi mim pršo. Sarkazem, seveda ;) Kakorkoli, blo je kul!

Zahvaljujoč moji (noro dobri) prijateljici smo gledle film Skrivnost - The Secret. Od takrat naprej sem optimistična na vsako stvar! Ravno obratno od prej =)

Med počitnicami sem/smo gledal tut skos videe na youtubu:

- Krastać team MZP (http://www.youtube.com/user/GojkoAjkula)

- Luka Marčetič (http://www.youtube.com/user/DesnaStranJajca)

ipd..

Hja, ka je še blo... Bajkersi na Malencah. Panoramska vožnja je bla kljub temu, da je blo vroče za popizdit, da mi je avspuh skor faking ožgau nogo in da me je na koncu že pošteno bolela rit, svetouna! :) Prvi večer sem bla z motorjem, zato sem mogla bit na ledenim čaji! -__-

Drug večer me je bol neslo... Se sploh nočem spominjat tega! Z Nadjo smo srečale Marčetiča. Ta tip je res ceu car ej! Dau nam je za 3 runde, + me2 bomo igrale v enem od naslednjih videjih! Seveda se spet mal hecam :) Treba mal poživit post. Kom se pa da brat sam o tem ka si delo cele faking počitnce! Ni tak?! :) Seveda je, ka bo pa!


Hja. Mele smo tut ene par sleep over-jev (ali prenočitev po slovensko). Smeha vedno preveč! :)


Panonika Harmonika al Umek?!
Ma ja, sm se odločla za Panoniko, ker če bi šla na Umeka, mi ne bi pustil na Ritem Mladosti, ki bo ta peteeek!!!! :D Komi čakam! (upam, da me doma ne zajebejo! -_-). Vseeno mi ni žal, da sem se tako odločla. Bilo mi je prou fajn :) Drug dan sem pa še lahk šla z Lori (in ostalimi) na Raceland.

In smo že skoraj pri koncu (jeeeeeeej!). Razredna: pršli so vsi. Gabi in Stanko sta bila glavna atrakcija! Hec mora bit ;) Nismo bli vsi... Bli smo pa sami tapravi :) Blo je kr vredu.

Dan pred šolo: Tradicionalna pijačka z Ano in Katjo v Prvi Ligi v Selah =) že tretje leto zapored.

Na Fejsbuki sem nardila tut album z slikami - Summer 2011. Not sem spraula okol 247 slik! :D
Vse možne trenutke iz teh počitnic sem spraula not!

Evo, ne da se mi več! Morem jet počas spat, včeri je šola! Še preduro mamo, jeeej!

Komentirajte, lajkajte... lahk tut subskrajbate..

LP, Lea!

(Nočem vas lepo pozdravit! Zato sem skrajšala že tako skrajšan izraz - lep pozdrav! tako da.. LP, hhhhhh =))))))))

Prejšn blog: http://leychika.blogspot.com/

3 komentarji: