sreda, 7. september 2011

Hujšanje


No, evo. Pogle to! Jebemo pas! -_-

Tako. Moj večni problem. Rada bi zgubila par kil pa nikak ne gre! Na Nintendo Wii-ju mam osebnega trenerja. Zakon špil in zakon vaje. Al kaj, ko nikol ne zgotovim svoje "naloge". Zmer me prej mine. Al je vikend vmes, al so moji doma, pa nočem skakat tam pred njimi, al pa pozabim. In jebemo pas, da je pol spet use zaman.


Buuuga, ker ne doseže :(

Če vidim na TV/na sliki/kjerkol kakšno žensko z res hudo postavo, se mal bremzam pr hrani. Celo na steni (pred compom) mam nalimano sliko! Al kaj, ko me več sploh ne gane!

Če se pa slučajn odločim za kakšno "prečiščevalno" dieto, pa skos mislim na hrano, jebote!

Najbolš je med poletjem. Ko se vozim z motorjem, sem skor ceu dan od doma, pa lepo pozabim jest. Tle se pa skos neki nažiram. Pa sladoled, pa v Čateškah une faking kupe (al ka je že), pa nevem še kaj ne!

Doma mam tut vse možne naprave. Od Ab Tronic 2x do Relax & Tone. Preverjeno NE delujejo!... Šalim se, seveda ne!

Lahk bi se pa sama spraula kej telovadit. Tku ko učas. Ampak neee, raj tle šaram po tem faking blogi!


Sam ta svija Orbidrekova je pa še zmer ista! Sam farbo so mal spremenil pa ročke zvil..


Ta Orbidrek je res opasn ej. Ko sm bla mala, sm šla mal to navijat. Itak v zoknih. In sem tiboga navijala ku vlka ej. Mi je spodrsnlo, in koleno fuknlo direkt v ta kotač -_- pa je šla lepo koža stran. Uživancija, ni kej! Cello se mi je pa zihr kak mesc... Ker če sm se slučajn spotaknla pa pala (kar seveda tut sem ene parkrat), se mi je use spet odprlo -_-

Neč, grem jes neki pojest!



Še neki za polepšanje večera/dneva. KŁIK
Vidi, ona živčana a mene jebe. Kako ona može bit živčana a mene jebe?!


4 komentarji: