ponedeljek, 5. september 2011

Goodbye Kitty, Hello Šnicli!


Kot veste, sem biggest fan Hello Kitty. Res. Imam vse od nje. Vse možne špangice, ki jih nosim dneve in noči, njene copatke, zokne, zvezke, posteljino, žogo, brisačo, torbico, spodnje perilo, majico, hlače, sok, stene, tattoo, umetne nohte, uhane, pralni prašek za cote prat, mašino za štemat, tut motor mam obliman z njenimi sličicami, ma ni da ni, no! :)


In ja...Ime mi je Sandi, in imam AIDS. Boš pou?! hahah, šaŁim se ;)


Prekleto sranje, zakaj mi bežiš?! Dobiu te bom!

Tle je vrjetn zgubila tisto sexy mašnco <3

Okej, zdej pa za res! Tuki sem se res mogla potrudit, da sem lahk napisala tistih par staukou tam zgori. Kr prsti so me bolel. Kakorkoli: NE MARAM faking Hello Kitty! Nevem ka je tuk posebnga na te mački?! Tuk folka jo obožuje! Pa grem staut, da jih 98,9% sploh ni gledal te risanke ko se je še predvajala po TV. In tut na netu ne.


Okej, ko sem vidla pa to sliko, sem gledla sam tko: *O*
Lajk.... wadafak je to?! ftrgani so čisto ej!



Meni je bol všeč Goodbye Kitty ;)

POZOR!!!

Ljudem s slabim želodcom in versko nestrpnostjo priporočamo, da se pred ogledom slike posvetujejo z očijem in mamico!




Če sem že omenjala šnicle, sem se še potrudla poiskat neko tako sliko. Boljše žal nisem našla!




Simone, as ti gladan?! Poslušaj Simone. Babica je šla na tržnco, ona bo zdej delala kosilo, onaj sataraž... Se pravi, babi pride..?! ja, jaa, pa babi pride kot iz škafa, samo kad ni še, no...



Sej boš najdu/najdla vn. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar