torek, 13. september 2011

Dogodki

Pozdravljeni! Ker sem opazla, kako masovno komentirate, da komaj dohitevam brati in odgovarjati nazaj, sem se odločla za malo odmora. Da si tut vaše trebušne mišice opomorejo, seveda! ;)

Pa kr zletimo k stvari: Zanimivi dogodki in stvari, ki jih imam rada:

- Zelo imam rada, ko fulam začetk neke pesmi.. Ko je neki cajta pač muzika, pol pa že mislim da je cajt za popevat, in se fino zajebem!


- Obožujem tiste klice, ko te kličejo za ankete.. S tisto žensko bi se lahk pogovarjala ure in ure na dan in razlagala kuk moke mamo doma, kulk testenin pojemo, ipd! Ampak žou se ji morm zmer zlagat, da mojih ni doma. Al pa ko se mi ona predstavi in postavi že 56 vprašanj, pol pa vpraša kuk sem stara, sem stara itaq premal!


- Pekarna Noč in dan v Dobovi: pridem eno nedeljo vjutro lepo v pekarno po 4 kečap štručke (za še eno, za na šiht!) In je delala una, brza! Tiboga isusovga... Zmer ko ji neke rečem, me ona ne čuje... In šla bi za pult, pa bi si sama postregla.. Ta ženska je tak hitra ko ninja [ninđa - če je kdu narobe prebrau!]. Komi jo gledaš! (čutiš to hitrost?!)
In pol... ker je Petrol ITAK zaprt (trak je fprek povezan), jo jes vprašam, če grem tle lahk nazaj ven ko sm pršla.. čeprou je enosmerna.. In sem čist dost naglas to povedla.. Ona me pa hecno pogleda: Prosim?!
D FAAK! O.o

- Dogodek na poti v Španijo (2009) - Francija - Petrol: Gremo si me z Joso po kakav. In seveda, ker sem bla navajena na un avtomat iz šole, da avtomatsko fukne ven lonček, sem misnla, da je tle isto! In itak.. Komi sem zbrala tist šudr (k sm drugo mela vse paper), in prtisnem za kakav... Se neki pogovarjam z Joso, pogledam tko mal nižje, pa vidim tam lončke... Mal pomislim: Zaka bi bli tle zdej te lončki tle?! Pogledam gor, in seveda.. Kakav je lepo mimot teko! Jeeej!



- Ritem Mladosti 2011: Moj cilj je bil, da pridem z Nadjo čist v prvo vrsto.. Neglede na tako gužvo, da hodit ne moreš! Nekje vmes smo se vstavle.. Na glavi smo obe2 mele srbske špegle! Une ko ftrgavajo... Oz. Nadja jih je med tem že zgubila... Pol pa: Skačemo... Moje očale fuk po tleh.. Faaaaaak! Hitro se sklonem.. nikjer jih ni! dobr d ni kdo mene pohodo.. Pol sem jih KONČNO našla, CELE! Noben ni stopo na njih! Hitro poberem, tuf v Nadjino torbo.. Skači dalje! Dost, gremo naprej! Fak, tle ne vidim nobene špranje, pogledam na drugo stran - sem gremo! Rinemo se dalje... Tup, se nekje spet vstavmo... Ena2 nas dvigneta - se mi čist jebe če dobi pruh! Spizdimo stran.. In čisto na koncu, smo pršle do ograje! To je bil point celga šova! Evo, to je blo čist na kratko.. Zdej pa da vam še na dolgo povem kak je blo: Nooorooo! :D
Aja, pa še čist mimgrede: Z Nadjo smo mele celo posebn nastop z šaflanjem.. Pol smo celo tekmovale z unimi ko so tut tam šaflal, in seveda zmagale! Kok pa!


Danes (ob polnoči al kdaj) bo polna luna. In jutr mislim pit nesladkan čaj, in upam da tudi zelo zdravo, ne mastno hrano! Treba se prštimat počas za ŠPANIJO!
Mal prej sem se pa lepo filala z ledeno kavo, zde me pa grlo fino jebe.. Pa nos zaštopan. Kaj češ lepšega!

Tako. Zaklučujem današnji post. Še prej pa naj vas opozorim, da bom kmalu uvedla plačevanje mojega bloga. 7€ na objavo. Mi je zelo žal, lahko bi blo samo 5€. Ampak ker so že v šoli zvišal cene za 20 centov na že tako predrage izdelke (sendvič, sok, čigumi..), si lahko to akcijo privoščim tudi jaz!

P.s. Hotla sem oment še eno stvar, ampak sem pozabla na kaj sem misnla! -_-

Jupiter - maturanc 2011: Fuul hudo zgleda! :)

3 komentarji: