torek, 6. september 2011

Moja največja strast - Harmonika!

Moja največja strast že od otroštva je bila vsekakor Harmonika! Obožujem govejo musko in vse kar spada zraven. Kakšno bi bilo nedeljsko kosilo brez goveje župe in domače glasbe?! Ni ga čez to! ;) Na radiju in na telefonu nisem nikoli poslušala kaj drugega kot to!

Moja najboljša pesem iz otroštva je bila: Tetka povejte. Ati je igral, js pa pela (zravn z njem).
Prilagam vam to čudovito pesem :)


Kot sem vam že v prejšnji (1.) objavi omejala Panoniko Harmoniko in Umeka.. Tudi to je bil razlog, da sem zbrala Panoniko! V nedeljo (ko se je podiral rekord), sem hotla it tam eno odšpilat, ampak se je pol ati fštulo pred mene. Jebat ga... :)

Mislim, da bi več mladih moglo poslušat to zvrst muzike. Nevem kaj slišijo v tistem metalu, balkanu... Žalost.

Veš kaj naredim vsakič, ko ati neha igrati?! Jočem. JOČEM!


--
Zdej sem pa sigurna, da se zihr kdo sprašuje, če je vse res kar sem napisala, kaj ni res, in če je sploh kaj res! :D
--

Povejte mi gostpod Krastać ... Ustrel Marjane! Kako ste rešil sitojacijo o neljubem dogodku na zavarovanju?! Joohohooj, tih bot, ne uprašej ga, da ni blo mojga majstorja, Jožice na šalteru a ne, še hmau pa mi neb haski uveljaula.

Pa drugače, kaj najraje poslušate? Kero zvrst glasbe? Te metalce, kovinare.. kva so že.. Metalica?! eeehehee, MetaŁka, baš te.. In kater je vaš najljubši štikelc - komad..? a, prvi definitivno če loh omenem je tale... Natego smalmere. Nothing else matters? ee, he, baš baš ta. Še kakšen? Tadrugi bi pa uvrstio na lestvico ..aa. Viski i žar. a ko'b reko, Amerikanci tut ovaj roštiljajo.. sam baš nevem kako gre viski uz ćevape.


Adijo!

7 komentarjev:

  1. To si ti na sliki, ko si bla stara 9 let?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem dobro zgledla za svoja leta, ne?! =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, takrat si bla pa še res mala in mlada. Hehe, bilo je lepo takrat v tistih letih, saj veš!!!!!1!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je, ja :) Pa v tist cajt so se tak limal pobje na mene ej... Odkar sem pa nehala igrati harmoniko, so se pa kr porazgubil!

    Razmišlam, da bi začela nazaj igrati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, te čisto razumem. Tudi jaz sem igrala na trobento pri 9 letih pa so tudi fantje noreli za mano. Se spomnem takrat, ja, saj veš, Lea!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja lej... Mislim, da bi mogle me2 en ansambl vdrapnt! :)
    Pol pa bo ;) bojo pršl ko na pladnu ej!

    OdgovoriIzbriši